wtorek, 19 kwietnia 2016

Rozmowa

Gdzie ty się nauczyles czytac ?
W WOLLNNEJ CYHWILI  W POLSCE
A gdzie  poznales jak odczytywac zegar?
TO WWWOGOLE NNIE JEST TRRRRRRUDNE
A matematyki gdzie się nauczyles tak sam?
WIEM PASJA  MOJA TO JE ST
To bardzo się ciesze ale jak się tego nauczyles?
POO PRROSTU WIEM
A skad masz taka duza wiedze o swiecie?
OCZYTANY JESTEM  
Jak możesz być oczytany skoro nigdy nie widze abys czytal książki?
BO WOLLEE WIECZOREM CZYTAC
Ale nie wymyslaj teraz przeciez wieczorem tez nie widze bys czytal
PLAKALEM WCZORAJ ZZEBYS POZW OLLILA MI CZUTA
Kiedy/ a co chciałeś czytac?
PTAKI  WEDRROWWNNE
Widocznie nie zrozumiałam o co ci chodzilo, zawsze możesz czytac
TAK 
To poczytaj dzis o ptakach wędrownych a jutro mi cos opowiesz o nich, dobrze? Ja się nie znam na ptakach.

PEWNIE  

6 komentarzy:

  1. Piękna są postępy Twojego synka Agnieszko <3 :)
    A widziałaś artykuł z onetu?
    http://kobieta.onet.pl/dziecko/male-dziecko/z-autyzmu-mozna-wyjsc-wywiad-z-raunem-kaufmanem-pierwszym-dzieckiem-innowacyjnego/k4kxrd

    To jest o pierwszym człowieku który CAŁKOWICIE został wyleczony z autyzmu...

    Pierwsze co jak to czytałam to pomyślalam o tobie :)
    Może Wam to cokolwiek pomoże ;) Daj Bóg :*
    Trzymam kciuki i pozdrawiam
    Agata Wulkiewicz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znam Rauna. Moze nie osobiscie, ale mam w domu jego 3 lub 4 ksiazki wszystkie przeczytane:)

      Usuń
  2. Witaj, Agnieszko. Chyba czeka mnie powrót do diety. Nie wiem, czy mnie pamiętasz. To ja podsunęłam pomysł na kontrolowanie temperatury jogurtu za pomocą regulatora temperatury do akwarium.
    Pozdrawiam,
    Ania K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu jasne że Cie pamiętam. Dlaczego konieczny jest powrót do diety?

      Usuń
  3. Bo przerwałam ją po pół roku stosowania i znów się robi nieciekawie. Wczoraj miałam długą rozmowę z mężem i koleżanką na temat mojego zdrowia i doszliśmy do wniosku, że bardziej jednak potrzebne mi jest opanowanie stresu i nerwów. Poza tym mój mąż boi się, że znów strasznie schudnę. Więc znów dylemat.
    Pozdrawiam,
    Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Wasze dialogi są niesamowite! Kocham je czytac i bardzo Was podziwiam.

    OdpowiedzUsuń