czwartek, 27 stycznia 2022

Mam na imię Kacper i proszę o chwilę Twojej uwagi. W wieku dwóch lat straciłem mowę, wszystko czego dotychczas zdążyłem się nauczyć, rozwinął się u mnie autyzm. Jestem pogodnym chłopcem, cieszę się z tego co mam pomimo choroby. Dzięki leczeniu moje życie wygląda teraz lepiej, ale wciąż potrzebuję wielu godzin terapii by nauczyć się mówić, wiązać buty, samodzielnie ubierać. Chciałbym moć kiedyś poradzić sobie sam w zyciu, przede mną długa droga, ale ja wierzę że mogę to osiągnąć. Z rodzicami porozumiewam się za pomocą komputera, dlatego wraz z mamą mogłem to napisać. Proszę pomóż mi osiągnąć moje marzenia! Dane do przekazu 1% podatku KRS 0000121785 w informacjach uzupełniających jako cel szczegółowy 1% Kacper Sznajder Dodatkowo można dokonywać wpłat na konto : Fundacja dla dzieci "Dar Serca" ING Bank Śląski Odział Regionalny Bielsko Biała nr rachunku 49 1050 1070 1000 0022 6906 4552 z hasłem "Kacper Sznajder" do wpłat darowizn. Za okazane serce gorąco dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Dzień dobry.Mam duże problemy z jelitami. Ale...zaczynam dietę pełna nadziei. Dziś drugi dzień intro. Tak, tak, w Święta, podobnie jak było u Was 😂 Bardzo zachęcił mnie do diety Pani blog. A jak czuje się i funkcjonuje teraz Kacper? Czy dalej jest na diecie SCD? Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, w takim razie życzę dużo wytrwałości i powolutku zdrowie zacznie powracać do normy. Kacper ma wyleczone jelita, obecnie nie wymaga diety SCD. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Cieszę się że tu trafiłam i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam proszę o kontakt. Chodzi o protokół Cutlera zaczynam niedługo u synka 4 latka. Mój email annapiszczatowska@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie. Proszę o kontakt z Panią. Będę u synka 4 letniego wprowadzać protokół Cutlera. Jesteśmy teraz na wstępnej suplementacji.
    Mój email annapiszczatowska@windowslive.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń