wtorek, 22 stycznia 2013

Prośba o przekazanie 1 % podatku na leczenie Kacperka

Kochani! Po raz pierwszy mogę Was prosić za pośrednictwem tego bloga o wspomożenie leczenia Kacperka poprzez przekazanie na jego rzecz 1 % podatku. Każdemu będziemy bardzo wdzięczni za okazane nam dobro. Poniżej podaję dane do dokonania formalności. Należy przekazać 1 % podatku, wpisując w odpowiednie rubryki rocznego rozliczenia PIT : Nr KRS 0000121785, a w rubryce „wnioskowana kwota" wpisać 1% Państwa podatku oraz w rubryce „Informacje uzupełniające" Kacper Sznajder. Urząd Skarbowy prześle pieniądze do Fundacji na subkonto Kacpra. Fundacja Dla Dzieci „Dar Serca" ul. Powstańców Śląskich 6 43 - 300 Bielsko - Biała, tel./fax: (033) 828 58 39 jest organizacją pożytku publicznego. Fundacja udostępnia konto : ING Bank Śląski Oddział Regionalny Bielsko - Biała nr r-ku 49 1050 1070 1000 0022 6906 4552 hasło „Kacper Sznajder" do wpłat darowizn. Z całego serca dziękujemy każdemu kto zechce wspomóc Kacperka. A tak wygląda Kacperek po długiej przerwie-ma teraz 8 lat:)

7 komentarzy:

  1. Jestem babcią małej autystycznej Zuzi. Na poczatku naszej drogi podczytywałam Blog szukając drogi leczenia małej. Na dzień dzisiejszy leczymy ją metodą DAN, ale przed nami długa droga........
    Ucieszyłam się nowym postem. Co u Was słychać, jak chłopcy się czują,robią postępy?
    Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    wiem,że mało osob komentuje Twoje posty, ale chciałabym Ci powiedzieć, że niesamowicie pomógł mi Twój blog i mam nadzieję, że nie usuniesz go.
    Pozdrawiam bardzo ciepło Ciebie i Twoich chlopaków,
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa zapomniałam;) mam pytanie do Ciebie. Czy po przejściu na scd i biegunki ustały bezpowrotnie? czy nastąpiło nasilenie objawów a potem poprawa?
    pozdrawiam raz jeszcze, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Babciu Zuzi może to wyda się dziwne ale tak, pamiętam że kiedyś już Pani coś pisała o swojej wnuczce do mnie. Mam nadzieję ze robi postępy. Kamilek jest zdrowy i świetnie sie rozwija, ma obecnie no juz prawie 6 lat, a Kacperek 9 wciąz autyzm, ale żadnych problemów jelitowych , choroba ma coraz łagodniejszy przebieg, robi postępy. Dużo przed nami ale grunt, że idzie do przodu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzanno bardzo dziękuję za ciepłe słowa i cieszę się ze mogłam pomóc. Nie usunę bloga, a komentarzy jest mało bo już od dawna nie piszę. Po przejsciu na Scd biegunki ustały zaraz na początku, pojawiały się po gotowanym ananasie, ktorego długo nie tolerował i jeśli zjadł coś niedozwolonego. Teraz je cokolwiek chce i nie ma problemów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam szukałam przepisu na naturalną pastę do zębów i trafiłam na Pani blog. Jeśli szuka Pani pomocy dla swojego syna może Pani wpisać w internecie Romuald Statkiewicz Uzdrowiciel ze Światła Jezus Chrystus, tam otrzyma Pani PRAWDZIWĄ POMOC

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystaj z pomocy żadnych bioenergoterapeutów, ich moc nie wiadomo skąd pochodzi i myślę,że nie od Jezusa Chrystusa.Jeżeli jesteś osobą wierzącą to możesz skorzystać ze mszy św. z modlitwą o uzdrowienie.Wejdź na stronę http://mimj.pl/ i poczytaj, posłuchaj świadectw.Msze i modlitwy prowadzi ojciec Daniel i pamiętaj tylko Jezus uzdrawia i nikt więcej.

    OdpowiedzUsuń