piątek, 19 lutego 2016

Co oznacza dotykanie mojego czoła?
TO OZNACZA TAKI RYTUAL
A po co jest ten rytual?
ŻEBY SIĘ WYGŁUPIAĆ
Acha czyli to taka forma zartu?
TAK
O czym chcesz dzis porozmawiac?
WOLE WYZDROWIEC NIŻ MIEĆ AUTYZM TAK POSTANOWIŁEM
Teraz nauczysz się mowic dzieki chelatacji i dzieki pani ani oraz cwiczeniom w domu
TAK WOIDZE POSTEPY
Niedlugo dolaczymy drugi chelator bardzo skuteczny i będziesz Bral dwa na raz
LAMENT BĘDZIE WSROOD CHOROBY
A jak się w szkole zdziwia jak nauczysz się mowic
WOLE WIECEJ BAWIC SIIE ZABAWKAMI
A którymi na przykład?
OCZYWIŚCIE SAMOCHODAMI ALE TEZ TAKIMI GRAMI JAK MA KAMILEK
To super. A wiesz jak bawic się autami czy musisz czekac na Kamila aby bawil się z Toba?
UMIEM SAM
To jak będziesz to robil?
BĘDĘ JEŹDZIŁ PO PODŁODZE
Naprawde? A kiedy?
ZARAZ ZA CHWILE
Co jeszcze będziesz robil jak pokonasz autyzm?
BĘDĘ MIAŁ KOLEGOW 

SALUTUJE ZDROWIU 

14 komentarzy:

  1. Droga Agnieszko, bardzo się wzruszyłam czytając ten post :)) BArdzo za WAs trzymam kciuki i wierzę, ze KAcperek zacznie mówić :)) Pozdrawiam cieplutko!! Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję za kibicowanie:) Tez wierzę, że ten dzień nadejdzie:)

      Usuń
  2. Fajnie się czyta Wasze rozmowy:-) Też wierzę, że kiedyś porozmawiacie również za pomocą głosu:-)

    A jak oceniasz chelatację? Pomaga?
    pozd T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie powoli, ale nie mam najmniejszych wątpliwości ze pomaga:) Jesteśmy w trakcie 5 rundy i różnica już jest widoczna.

      Usuń
  3. Agnieszko, chelatujecie teraz 1 chelatorem DMSA czy DMPS ? w cyklach co tydzień, od piątku do poniedziałku rano? Pytam, bo sama się zastanawiam nad powrotem do chelatacji. Zrobiliśmy 51 cykli, coś około roku, DMSA a potem ALA, podawanym co trzy godziny. Nam niewiele wtedy dała, posypał się przewód pokarmowy, grzybica, clostridium itp. ......ale teraz, gdy niedługo minie 2 lata na SCD, to kto wie:). Nie idzie nam, niestety pisanie literek, nie możemy przejść fazy rozpoznawania choćby samogłosek. Nie wiem, może źle się do tego zabraliśmy. Nie mamy logopedy takiego o jakim pisałaś, Syn ma logopedię w szkole i prywatnie. Żaden z nich nie chce uczyć Syna pisania na komputerze, tak jak uczono Kacperka, dopóki nie nauczy się rozpoznawać liter pokazywanych na karteczkach, pisanych w zeszycie, wyklejanych, malowanych i tym podobnych sprawach. Synowi taka nauka nie idzie, zniechęca się, traci cierpliwość, ucieka od tego. Nie bardzo wiem jak z tym sobie poradzić, siedzimy nad tymi literkami codziennie, ,,tłuczemy" systematycznie, ale pomimo dużego naszego zaangażowania, efekty są mizerne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola teraz mamy 5 rundę DMSA, Kacper dostaje wyjściowa minimalną dawke dla swojej wagi ciała. Chelatujemy w weekendy 64 godziny runda, ale teraz ze wzg na fakt ze u nas sa ferie to maksymalnie rozciągnęłam runde 4 i 5 w czasie. Myślę ze powinniście spróbować jeszcze raz. Wtedy gdy jelita nie były wyleczone to cała ta dodatkowa suplementacja sie nie wchłaniała i może dlatego tyle szkód u Was sie podziało. Mam nadzieje ze teraz bedzie lepiej. Co do literek to nie trac nadziei. Ja do maja zeszłego roku myślałam ze Kacper nic nie umie, a teraz sie okazuje ze niektóre z naszych rozmów są na tak skomplikowanym i osobistym poziomie ze nie moge tego wkleić na bloga, bo to zbyt intymne i prywatne. Jego wiedza i zasób słownictwa jest bardzo duży. To wszystko było schowane i gdybys wtedy mnie zapytała to ja nie wiedziałam czy rozróżnia choć dwa kolory i czy umie policzyć do trzech. Tak było do wieku 11 lat. Jeśli zaden terapeuta nie chce uczyć synka pisania na komputerze to rób to Ty. Codziennie 10 minut. Siadaj z nim, w wordzie ustaw duże litery i caps locka i trzymając jego rączke w swojej piszcie proste wyrazy. Tak uczyli Kacpra dwa lata ciągle bez reakcji z jego strony. Potem nagle sie okazało ze sam zaczał pisać. Nie oglądaj sie na terapeutów, bo żaden nie podejdzie do tej nauki z takim zapałem jak Ty. A może jest ktoś drugi kto zgodziłby sie równiez z nim pisać 10 minut każdego dnia? Ważna jest systematyczność. Nie myśl tez ze u Was efekty sa mizerne, bo ta wiedza kiedys wyjdzie i okaze sie ze wszystko chłonął. Uwierz!

      Usuń
  4. Witaj Agnieszko, czytam i płaczę ze wzruszenia. Zaglądam tu od dawna.Mam autystyczną córkę 14 lat. Przeleczyłyśmy jelita scd i gaps. Teraz mamy 21 cykl chelatacji Catlera:)
    Dziękuję Ci bardzo za bloga. Mocno trzymam kciuki za Kacperka:) Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Justyna:) Widzisz skutki chelatacji? Równiez trzymam kciuki za Twoja córeczke i dużo sił dla Ciebie!!!

      Usuń
    2. Wcześniej Zosia była jak "śnięta ryba", teraz jest obecna, nie muszę już powtarzać sto razy tego samego, trochę poprawiła się mowa i cudownie głęboko patrzy mi w oczy, aż ciary przechodzą.Niestety wciąż mamy ogromny problem z nadwrażliwością słuchową, no ale to dopiero 5 cykl ALA, czas pokaże. Agnieszko nie poddawaj się z mową Kacperka. U Zosi też było b. ciężko. Długo ćwiczyłyśmy same samogłoski, potem sylaby itd., ale jak zaskoczyła to już poszło...:) Justyna

      Usuń
    3. Nie poddaję się:) wierze ze kiedyś bedzie mówił:)

      Usuń
  5. Agnieszko, dziękuję za słowa otuchy, ja wiem, że mój Syn jest mądry i ta jego wiedza siedzi w nim, widzę to w jego oczach:)
    Mam pytanie natury praktycznej....te wyrazy, które pisaliście z Kacperkiem na początku w komputerze, to były wyrazy dotyczące dnia codziennego np.,przedmiotów codziennie używanych, waszych imion. To szczegóły, ja wiem, ale jeśli możesz, to proszę o wskazówki. Porobiłam zdjęcia całej rodzinie (także psu),patrzymy na zdjęcie i piszemy najpierw na kartce papieru-ja, a potem razem na komputerze mama, tata, jabłko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola zaczynaliśmy tak, że terapeutka brała proste obrazki z podpisami np. Obrazek na ktorym pani prasuje z podpisem "PANI PRASUJE" i takie coś przepisywali. Dwuzdaniowe teksty. Myślę ze dobrze robicie, daj znac czy są postępy. Przepraszam ze dopiero teraz odpisuje, ale gdzies umknął mi Twój komentarz.

      Usuń
  6. Agnieszko!! Jesteście super!!! Kacperek jest niesamowity i taki mądry! Trzymam za Was kciuki! Uda się wam!!! Uściski ode mnie i Michasia xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika Michałek jest młodszy, a bije Kacpra na głowe w tych Waszych ćwiczeniach, także głowa do góry! U Was też będą niesamowite przełomy i jak Michaś dorośnie to zobaczysz ile trudności pokona!

      Usuń