czwartek, 10 lipca 2008

Wizyta w szkole

Byliśmy w szkole Kacperka ponieważ miał badanie wzroku. Spisał się lepiej niż ostatnio, bo w styczniu nie było żadnej możliwości zrobić niczego, aby sprawdzić mu oczy. Teraz, przy asyście dwóch osób, ustalili że nie ma żadnej wady wzroku.

Rozmawiałam z nauczycielką i asystentkami. Powiedziały mi, że od ostatnich dwóch tygodni widzą poprawę u Kacperka. Zaczął go interesować komputer, nawet gra w dwie gry (pokazały mi i miałam opad szczeny co moje dziecko potrafi zrobić). Te umiejętności są wciąż dużo w tyle za statystycznym, zdrowym czterolatkiem, ale ważne jest to, że idziemy do przodu. Powiedziały mi też, że ładniej się bawi, że uwielbia lego i że zaczął różne rzeczy próbować wykonywać sam, gdzie wcześniej brał czyjąś rękę, odwracał wzrok i chciał aby ktoś za niego wszystko robił.

Na koniec jeszcze dodam, ze moi chłopcy pobili sie dzisiaj o znikopis. Kacperek wygrał:)

5 komentarzy:

  1. Uśmiałam się z ostatniego zdania !
    Brawooo !

    No i gratuluję postępów w szkole. Dumna pewnie jesteś :)

    Całuję gorąco!
    Kasia - Kalcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajnie czyta się takie wiadomości.
    Gratuluję!!!!
    Bójki, hmmm....
    No to się zaczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam się podpisać.:)
    Ula-ulaluki

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie zagladalam, a tu takie
    super wiadomosci :)
    to przypomne tylko, ze na plytach z bajkami sa gry, moze sprobujecie?
    (nie na wszystkich)

    tora z fora

    OdpowiedzUsuń
  5. Tora przejrzę te gierki czy to na jego poziom, bo on jednak musi mieć bardzo prościutkie. Ty jeszcze w jednym kawałku?? Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń