środa, 1 lutego 2017

Rozmowa z Kacprem o zbliżających się urodzinach

Kacper niedlugo są twoje urodziny. Czy masz jakies szczególe zyczenie jak spędzić ten dzien?
TAK MOIM PRAGNIENIEM JEST TAKI TORT Z WIELKA GORA ROZNNYCH OWOCOW A TAKŻE PEWIEN PREZENT W PEWNYMM  MOMENCIE POWIEDZIAŁAŚ ZE MOŻEMY MIEĆ PRAWO DO WLASNEGO ZDANIA I MOIM ZDANIEM JEST ZE CHCE PSA. W TAKIM RAZIE TOO MA BYĆ MÓJ PREZENT.
Kacperku nie mam nic przeciwko psu, ale nie da się tak szybko załatwić psa jakiego chcemy. Mogę ci obiecać ze pies będzie, ale nie zdążę tak szybko na twoje urodziny.
PROSZĘ CALYM SERCEM.
A co będziesz z tym psem robil?
BĘDĘ Z NIM CHODZIL NA SPACERY CODZIENNIE
A jak ci pies ucieknie?
TAKI PIES NIE UCIEKA
Jaki?
ROTTWEILER
Mój Hans uciekał
MÓJ SNOUK NIE BĘDZIE
Ale taki pies kosztuje dużo pieniędzy, musimy z tą decyzja poczekać
TAK WIEC POCZEKAMY BARDZO PROSZĘ O WIELKIEGO ROTTWEILERA
Ale on na początku będzie malutki, musi urosnąć
TO SPRAWA OCZYWISTA 
a będziesz o niego dbał, czesał go, dawał mu jeść i zmieniał mu wodę na czysta, będziesz się z nim bawił?
TAK PEW NIE ALE WOLE ŻEBYŚ TY TO ROBILA
Ja mam dużo swojej pracy, będziesz się musiał zaangażować w pomoc
TAK W RAZIE POTRZEBY
Mnie przekonałeś ale musisz jeszcze przekonać tatę a to będzie bardzo trudne
RAZEM PRZEKONAMY W KUPIE SILA
Musisz wymyślić inny prezent, bo z psem tak szybko nie zdążę. Obiecuje ci ze pies będzie, ale nie za tydzień.
HW TAKIM RAZIE CHCE OBR0OZE I SMYCZ DLA PSA
A może być jakiś inny pies czy tylko rottweiler?
TYLKO ROTTWEILER.
To tez jedynie zostało nam przekonać tatę.
TATA SIĘ BOI POWIEDZIEC TAK BO MOŻE STRACIC PRACE.
No właśnie, co wtedy damy psu jeść? Trzeba myśleć do przodu.
Z PSEM SIĘ PODZIELIMY
Taki pies je dziennie tyle co tata, to jest kawal psa
MAM TEGO ŚWIADOMOŚĆ
To co oddasz psu swoja zupe czy drugie danie?
W EWIDENTNYCH ZARTACH NIE BIORE UDZIALU ZOSTAW TO BOGU A WOLA JEGO JEST ZEBYM MIAŁ PSA
Umiesz mnie podejśćJ
Kacper mogę wrzucić ta rozmowę na bloga?
POMPATA PEWNIE MOŻESZ
Co to znaczy pompata?

POMPATA TO PO WSCHODNIOKOPTYJSKU I ZNACZY MOZESZ



3 komentarze:

  1. Cześć Agnieszko mam do Ciebie sprawę czy na diecie SCD można jeść masło kakaowe.Nigdzie nic nie znalazłam i dlatego pytam cię może ty wiesz coś na ten temat.Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Beata, można. jest nawet przepis na pyszne ciasto z masła kakaowego tu masz link na dole. Nie mialam okazji jeszcze go zrobić czy wkleić na bloga bo jakoś mi nie po drodze z zakupem masła kakaowego, ale podobno jest pyszne.Może się keidyś zmobilizuje i wkleje:)
      http://digestivewellness.blogspot.com/2010/12/marilyns-chocolate-cake.html

      Usuń
  2. Fana ta rozmowa:-) Musisz mieć dużo radości z tych rozmów:-)
    Pozdrawiam T.

    OdpowiedzUsuń