wtorek, 18 marca 2014

Autyzm bez łez

Chciałam Wam polecić książkę, która zmotywowała mnie do powrotu do diety. Wciąż dostępna jest w księgarniach internetowych , a nakład był tylko jeden i nie zapowiada się ze będzie wznowiony więc zachęcam póki jest dostępna (oczywiście nie jestem w żaden sposób wynagradzana za promowanie tej ksiązki , robię to z własnego przekonania).

Renata Radomska "Autyzm bez łez" cena około 35 złotych.


Historia Abigail jest wprost identyczna z naszą historią tym bardziej stała mi się bliska. Serdecznie polecam:)

2 komentarze:

  1. Dzień dobry szukam tej książki i nigdzie nie mogę jej kupić. Może ktoś chce odsprzedać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro poszukać ponieważ mam wrażenie że miałam dwa egzemplarze. Jeżeli znajdę 2 dam znać I mogę wtedy jeden odsprzedać:)

      Usuń